tiistai 17. tammikuuta 2012

Sä oot aina mulle se

"Enkeleiden korot kiitää pitkin
Taivaankannen lattiaa
Kuuletko sinäkin sen?
Minä lupaan olla
Sinulle se ainoa
Olla ilta viimeinen


Miksi niin vähästä
Kaikki kaunis noin vain pois heitetään
Sitten vuosia murusia niitä
Takaisin polulta kerätään

Sä oot aina mulle se
Tyttö joka katsoo merelle
Mitä siellä näätkään?
Näätkö siellä jotakin johon voisi tarttua
Jotain kestävää ja pysyvää?"

(Tyttö joka katsoo merelle, Teleks)

Onpas se taas sadellut lunta viime päivinä! Maisemat ovat muuttuneet erittäin talvisen näköisiksi. Onneksi ei ole kuitenkaan ollut kovia pakkasia, vähän toistakymmentä astetta enintään. Ei ole tarvinnut niin hirveästi palella.
Talossa on hiljaista. Kahdestaan vain miehen kanssa ollaan. Tytär piipahti viikonloppuna, hän oli risteilyllä ja kävi yön sitten nukkumassa kotona... Huomaan, että alan tottua tähän. Kai se tarkoittaa sitä, että alan päästää irti. Tytär haluaa itsenäistyä ja vaikka se on minusta liian aikaista, en voi asialle mitään. En voi yrittää pitää tytärtä parhaana ystävänäni, se ei ole hänen tehtävänsä. Mutta selviän kyllä, olen alkanut selvitä. Pojat armeijassa ja tytär kaukana vaikka asuukin aika lähellä. Minulla on tämä koti, ihana talo, oma sisäinen maailmani ja seuranani hyvä mies, onhan siinä syytä olla onnellinen. Ja muistona ihanat ajat lasten kanssa. Tai ei aina niin ihanat, mutta eikös se ole niin että aika vain kultaa muistoja :) Nyt sitten toivon, että olen tehnyt riittävästi ja lapsille on kasvanut vahvat siivet. Minä en voi kantaa kaiken maailman murheita, minun on osattava olla huolehtimatta koko ajan.







3 kommenttia:

  1. Miten teet kuviisi nuo valkoiset kehykset ja miten tuo kuvan suurentaminen näpäyttämällä oikein toimii blogspotissa? Minun blogissani ei näyttäisi olevan tuollaista tosi mainiota mahdollisuutta...

    http://mestwest.blogg.se

    VastaaPoista
  2. Nuo kehykset kuuluvat ohjelmaan. Taustoja ja teemoja voi vaihtaa ja kuvien suurentuminen kuuluu myös mukaan. Eri blogintarjoajilla on erilaiset pohjat, ei kai siinä muuta. Blogspot on hyvin suosittu Suomessa ja minäkin tykkään tästä :)

    VastaaPoista
  3. Se on upea juttu tuo kuvansuurennosmahdollisuus. Minulla kun on vielä 27" näyttö niin kuvat näyttävät tosi upeilta siinä! :)

    VastaaPoista