maanantai 2. huhtikuuta 2012

Oonko mä kertonut koskaan kuinka tärkeä oot minulle

"Kotimatkalla katsoin niitä ohikulkevia
missä se päätetään kuka saa sen pienen palan onnea
Kotimatkalla se iski äkkiä mun lävitse
Oonko mä kertonut koskaan kuinka tärkeä oot minulle

Me näimme sinne mihin muut ei nää, pieni siiven isku vain ja kaikki häviää"


(Kotimatkalla, Teleks) 

Ollaan jo pääsiäisviikossa. Huhtikuu on alkanut. Etelä-Suomessa on tänään satanut hurjasti lunta, mutta meillä täällä pohjoisemmassa on ollut aurinkoinen ja tasainen ilma ja pikkupakkasta, hangilla voi ainakin aamupäivästä kävellä ja koirathan juoksentelevat kovia hankia pitkin ihan riemuissaan. Sellainen mukava kevättalven päivä. Viikonloppuna oli enemmän huisketta, serkku oli lastensa kanssa lauantaista sunnuntaihin ja sitten kotona olivat poika ja tytär. Tuli valvottua siinä jutellessa ja aamulla väsytti. Onneksi ei niin ollut kiirettä minnekään.
Pääsiäisenä tulee sisko perheineen meille, sitten on mukavaa yhdessä viettää aikaa. Siskon mies on hyvä kokkaamaan, joten odotettavissa on herkkuja ja kaunista kattausta (sisko on hyvä siinä), varmaan myös hyviä viinejä : )  
Laulun sanat tässä alussa ovat niin totta... Harvemmin tulee sanottua niille tärkeimmille ihmisille, miten paljon he merkitsevät. Useammin pitäisi muistaa avata suu oikeaan aikaan ja sanoa, puhua. Olen yrittänyt tehdä sen, sanon ihmisille asioita, mitkä saattavat heitä hämmentää. Minusta se tekee ihmisistä inhimillisempiä, jos he näyttävät ja tunnustavat avoimemmin herkkyytensä, heikkoutensa, sanovat toisesta positiivisia asioita. Haluaisin olla avoimempi, mutta ehkäpä siinäkin voi kehittyä. Kaikkihan on vain omasta halusta kiinni. Minulla on paljon tärkeitä ihmisiä. Minun täytyy muistaa kertoa heille, kuinka tärkeitä he ovat.


Saunafiilistelyä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti