lauantai 3. maaliskuuta 2012

Kesän lapsi

"Mä unestani taas jo herään kesätuuleen,
ja hyvän olon saan, kun meren äänet kuulen.
Kesämieli on taas ihan vallaton.
Mä rakastua niin nyt haluaisin kaikkiin.
Mä odotellut oon niin monen monta päivää.
Nyt kesäloma on, en tunne surun häivää.
Sydän sykkimään, ystävää etsimään!
Taas elämältä maistuu tää.

Aa kesän lapsi kun oon.
Aa villi luonteeni on.
Aa kesän lapsi mä oon.
Aa poissa huoleni on."
(Kesän lapsi, Katri Helena) 

 Tänään tunsin suurta riemua siitä, että ajellessani autolla kohti kaupunkia jouduin ottamaan aurinkolasit käyttöön, koska muuten olisi häikäissyt liikaa :)  Aurinko paistoi kirkkaasti ja muutenkin tänään on ollut hyvin keväisen oloinen päivä. Toteutin myös pitkäaikaisen haaveeni ja ostin kuvassa näkyvän Marimekon! Tai se on sellainen mekon ja tunikan välimuoto, sitä on hyvä käyttää legginsien tai sukkahousujen kanssa. Jess, se on ihana :) Luulen, että tulen käyttämään sitä paljon.

3 kommenttia:

  1. Ihana mekko! Oikea satumekko! Sellaisen minäkin olisin aina halunnut :). Varmaan käytät sitä paljon.

    VastaaPoista
  2. Ihana mekko! Minulle myös tuollainen!!!

    VastaaPoista
  3. Tykkään kovasti tuosta mekosta. Meillä on kaikilla niin samanlainen maku melkein kaikessa, eikö olekin hassua? :)

    VastaaPoista